keskiviikkona, lokakuuta 3

Lepää rauhassa, Jarmo Papinniemi, lepää hyvin.

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Pyhä Ikuinen Laki Valta Voima Kunnia Näky Kohtalo ja Kuolematon Kotiloiste Salamnadhi Ikuisen Kauneuden Elävöittävä Heijastus Tuhatterälehtisen Ukkosleijonan RyhäSE ON OLEVA Paratiisikristallin Yhäautuudellinen Auringonnousu La lala l al al Laulu Sulasta Valosta Pyhän Hävyn Kuoleman Rakkauden Elämän Syntymän Viattomien Viaton Rakas Rakas Rakas Iki Iki Iki Voi Voi Voi Lähde Lähde Lähde TULE oi Lähteiden Lähde Sielujen Sielu Pyhien Pyhin Siunaus Kaiken Kaikki IANOANIAS Äärettömän Sielun Seitsemän Sinettiä Εφφαθα Ylösnosemus Ylleensyntymisen Enkelihaltioitumisen Valkokultaviolettiin Yliäänioktaaviin Tie Työ Tuli Työ Tie Tule Tulien Tuli Ilmentymisen ja Näyttäytymättömän Siellä Täällä Tuolla Pupu U olen Lentää Tulta Syöksevän Helmen Kukkimaan Kaikkiin Sydämiin Ikuisesti Ihollasi Usvien Suudelmassa Tanssivien Unelmien Havinassa Kuolla Sinuun ja Elää Ikuisesti Sinun Lähelläsi Voi Voi Voi Niin Niin Niin Näin Näin Näin Noin Noin Noin On Ong Om ETTÄ Lakkaamaton MINKÄÄN Luotaamaton KÄTKETYN Puhumaton SALAMA Paoton Ainaave Miksitön NÄYN Missätön ÄKILLINEN Milloinnoton VÄLÄHDYS Minätön Aavainaa oi Valonalkion Elokultainen Arkkialkemia Joka Kiehut Ristiinnaulautuvan Venussalaman Näkyimploosiosymbioosista Hypnostaasia Ei Kummankaan Nollannessa Kuolemattomuudessa Herää Virtaavaan Kokovartalopeiliin Silpoutuvien Uudelmien Ikuisuudessa Kohoaa Nyt Ohimonohuen Hiljaisuuden Halki Leijuvaan AAMUUANNAINAAVAAN Salassa Hiljaisuudessa Poissa Tässä Tässä Tässä Nyt Nyt Nyt Kesä Kesä Kesä Isä Isä Isä Kaikki Kaikki Kaikki Syvimmässä Haudassa Minä Aina Tunsin Sinut Äitisi Käsivarsilla Minä Aina Tunsin Sinut Aina Minä Aina Tunsin Sinut Rakastettusi Käsivarsilla Aino Minä Aina Tunsin Sinut Aina Minä Aina Tunsin Sinut Ainoa Minä Aina Tunsin Sinut ELÄMÄ on Huokaus KUOLE Hänen Niskansa Iholla Minä Aina Tunsin Sinut PALAA Minä Aina Tunsin Sinut PALAA itkee itkee itkee PALAA itkee itkee itkee PALAA PALAA PALAA JUMALALLISESSA KIRKASTUNEESSA VALOSSA

10/10/2012 1:36 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home