tiistaina, tammikuuta 3

Varpustenpuolittaja

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Hei voitko soittaa 020 333 Nordeaan ihan oikeasti, tää ei oo vitsi, vaan mun kaikki kamat pöllitiin, kun jätin ne kännis vahingos tohon ulkopuolelle ja mun passi ja visa electron ja bussikortti ja kännykkä ja kaikki pitäis soittaa saunalahteen, et sulkee sen liittymän vittu vittu vittu, niin voitko soittaa tonne 020 333, et Janne Kortteisen visa electron on varastettu

t Janne

vittuvittuvittu

1/03/2012 3:29 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

pliis pliis vittu mä oon ihan äääh, kun ne oikeesti vittu varmana jäin kun kännis tyhjensi taskut kun etin avainta tai jotain ja tos oli lumes jonkun vieraan jalanjälki tulos mun ovelta mä tsiigasin joku on pölliny ne

apuuuuaaaaaa

1/03/2012 3:31 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

(09) 4243 0456 on se saunalahden asiakaspalvelun numero,

voitko soittaa myös sinne, et mun liittymä suljetaan?

terveisin Janne Kortteinen (ihan oikeasti äh, mu nkaikki kamato n pöllitty)

1/03/2012 3:44 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

ei hätää

eï tarvikkaan

soittaa mihinkään ne on naapurilla!

Janne

1/03/2012 4:06 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home