tiistaina, kesäkuuta 22

OMISTETTU
Poikani on todellinen Nesquik-ihminen
hänen suonissaan virtaa iäinen Nesquik-veri
hänen aivojensa hermokytkennät ovat tuon jumalaisen aineen
aikaansaannosta
poikani muistuttaa luonteeltaan hyvin paljon hyperaktiivista ja häiriintynyttä simpanssia mikä huvittaa illallisvieraita aina yhtä paljon
olen rakentanut hänelle lasisen häkin josta häntä on miellyttävä esitellä
eräs sveitsiläinen mediapomo ihastui häneen niin paljon että halusi ostaa hänet
olin silloin jonkinmoisissa taloudellisissa vaikeuksissa joten myin hänet toki mutta ostin myöhemmin takaisin
niin maailma toimii
sinulla on Nesquik-simpanssi poikana ja myyt hänet ja teet voittoa ja voit ostaa hänet takaisin
nyt hän on taas lasihäkissään huvittamassa vieraitani
hän ottaa vauhtia ja juoksee suoraan päin seinää
tämä on hänen erikoisuutensa
virottuaan hän alkaa mutista outoja sanoja kielellä jota kukaan ei ole tunnistanut
kieli muistuttaa laulavuudeltaan hieman viroa
kaikki rakastavat häntä
minulle lähetetään runoja joita vieraani ovat hänelle kirjoittaneet
hän on menestykseni avain
minä olen hänen lukkonsa